1.1 Webquest ako nástroj získavania informácií o podstatných menách cudzieho pôvodu
Téma
Podstatné mená cudzieho
pôvodu
|
Ročník
2. ročník SŠ
|
Ciele
Čo sa žiak naučí:
Poznávací
Komunikačný
|
Vstup
Čo sa vopred od žiaka
očakáva:
|
Kompetencie
Čo si žiak osvojí:
|
Didaktický problém
Čo budeme riešiť:
|
Prostriedky
Čo použijeme:
|
Metódy a formy
Ako to zrealizujeme:
|
Úvodná motivačná úloha s navodením problému
·
Prečítajte si nasledujúci text.
Do hardvéru možno zahrnúť všetky technické
časti počítača od základnej jednotky cez klávesnicu až po kabeláž a dokonca aj
podložka pod myš patrí do hardvéru. Softvér
počítača predstavuje všetky spustiteľné programy na danom počítači.
·
Vysvetlite význam zvýraznených slov
a nahraďte ich slovenskými ekvivalentami.
·
Ako ich vyskloňujete?
Opis činností
1.Rozdelíme žiakov do trojčlenných skupín, každý žiak sa
bude podieľať na vypracovávaní zadania, pričom si môžu navzájom pomáhať.
2. Rozdelíme úlohy (informačný poradca, riešiteľ,
prednášajúci).
3. V prípade, že má učiteľ so žiakmi prepojené počítače
navigujeme žiakov, kde nájdu webquest, prípadne ich odkážeme na blog, kde sa
daný webquest nachádza. V prípade, že žiadna z týchto možností nie je
zrealizovateľná, môžeme webquet premietnuť na interaktívnu tabuľu.
4.
Zadáme žiakom úlohu, aby spracovali webquest
(spracovanie informácií na internete do výslednej prezentácie
v power-pointe).
5.
Učiteľ pozoruje prácu v skupinách.
6.
Venujeme sa záverečným prezentáciám. Učiteľ opravuje
prípadné chyby, najlepšie výsledky ohodnotí.
Žiadne komentáre:
Zverejnenie komentára